torek, 26. januar 2016

153. Zapestnice prijateljstva - spirala

Zadnjič sem v predalu našla nekaj zelo starega ... Še iz osnovnošolskih in srednješolskih dni ... Spomnim se, da smo imeli v osnovni šoli, nekje v sedmem razredu bi rekla, eno obdobje, ko smo vsi pletli zapestnice. No, mogoče res ne čisto vsi, ampak za večino deklet pa sem prepričana, da smo imele fazo, ko smo zjutraj, ko smo prišle že prej v šolo, delale vozel za vozlom in so nastajale prave male umetnine. In takrat smo imeli polne roke takih zapestnic.

Vesela sem, da so me prijateljice naučile plesti zapestnice, in ker se mi zdi škoda, da bi se to pozabilo, ker je to ena taka preprosta stvar, ki se lahko prenaša "iz roda v rod", sem se odločila, da posvetim nekaj objav tudi temu. Pletenim zapestnicam pa pravim zapestnice prijateljstva zaradi enega preprostega razloga - ker sem otroštvo preživela v Nemčiji in se je tam reklo takim zapestnicam Freundschaftsbänder - kar sem samo prevedla. Dejansko sem večino zapestnic podarila prijateljem, tu in tam pa je bila kakšna samo zame.


Današnja spirala je zelo enostavna in sem se jo naučila že v nižjih razredih osnovne šole, tako da se da na ta način zamotiti tudi mlajše - poleg tega pa je rezultat dela prav lep!

Sama za zapestnice uporabljam vrvice za gobeline. Izberemo poljubne barve - priporočam 3 - 5, sicer pa po lastnem okusu, in od vsake odrežemo kakšnih 80 - 100 cm dolg del, ki ga prepognemo. Na začetku zavozlamo (pustimo nekaj prostora za vozel okoli roke) in začnemo z vozlanjem.
Postopek pa sem kar naskicirala in poslikala:

Sama si vrvice privežem kar okoli noge.